واکنش عربستان به سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور| ریاض: در شرایط دشوار کنونی در کنار کشور برادر، ایران ایستاده‌ایم واکنش ترکیه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران | اردوغان: بسیار متاسفیم منصوری: دو نفر از بالگرد رئیس جمهور با ما ارتباط گرفتند+ فیلم نخست‌وزیر هند: برای سلامتی رئیس‌جمهور ایران دعا می‌کنیم واکنش قالیباف به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب برای رئیس‌جمهور و همراهان + فیلم اطلاعیه فراجا درباره اخبار سانحه سقوط هلیکوپتر رئیس‌جمهور | صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است لاریجانی برای رئیس‌جمهور و همراهانش آرزوی سلامتی کرد روایت سخنگوی دولت از آخرین اخبار حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور نخست وزیر پاکستان برای آیت‌الله رئیسی و همراهانش آرزوی سلامتی کرد واکنش السودانی به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش اتحادیه اروپا به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور علی‌اف به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور واکنش نشان داد حماس: دل‌های ما با ملت برادرمان، ایران است تیم‌های تجسس ارتش به محل سانحه هلیکوپتر رئیس‌جمهور اعزام شدند دستور فوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح | از کلیه امکانات استفاده کنید وزیر بهداشت: همه امکانات درمانی در محل سانحه بالگرد رئیس جمهور مستقر شده است شایعه برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی رد شد
سرخط خبرها

هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح

  • کد خبر: ۲۲۶۴۱۳
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
وزارت خارجه عربستان با بالا گرفتن احتمالات برای حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، در این خصوص به تل آویو هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عربستان سعودی امروز دوشنبه در مورد خطرات حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح به عنوان بخشی از کارزار "خونین" و "نظام‌مند" خود برای یورش به تمام مناطق نوار غزه و آواره کردن ساکنان آن هشدار داد.

این هشدار پس از آن است که ارتش رژیم صهیونیستی به ده‌ها هزار نفر در شهر رفح در جنوب غزه دستور داد تا اوایل روز دوشنبه آن منطقه را تخلیه کنند. این مساله حاکی از این است که احتمالا یک حمله زمینی به رفح که مدت‌ها از سوی صهیونیست‌ها وعده داده شده بود، قریب‌الوقوع باشد.

وزارت خارجه عربستان عنوان کرد که این کشور قاطعانه نقض مستمر قوانین بین المللی توسط نیرو‌های اسرائیلی که بحران انسانی در غزه را تشدید می‌کنند و تلاش‌های صلح بین المللی را تضعیف می‌نماید، رد می‌کند.

این وزارتخانه مجدداً درخواست عربستان را از جامعه بین‌المللی برای مداخله فوری بمنظور توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطینی تجدید کرد.

فولکر ترک، مسئول حقوق بشر سازمان ملل متحد روز دوشنبه گفت که دستورات اسرائیل برای جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است و آنها را در معرض خطر و بدبختی بیشتر قرار می‌دهد. او هشدار داد که چنین اقداماتی گاهی می‌تواند به جنایت جنگی تبدیل شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->